1060360555 |
L'ensenyament de la comprensió lectora |
2019-2020 |
Assessorament. Educació Infantil |
|
|
|
19/10/2019 - 20/5/2020 (21 hores) de 11:00h a h |
|
ESC Turó del Cargol |
|
av. Coll de Portell, 56 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Tipus activitat |
AIL3 L'ensenyament de la comprensió lectora
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’ensenyament del procés lector i les estratègies de comprensió lectora.
|
| |
Objectius |
Planificar activitats de lectura on s’identifiquin els tres moments del procés lector: abans, durant i després.
Incorporar a la pràctica docent recursos didàctics per ensenyar les estratègies de comprensió lectora.
Planificar activitats de comprensió per fomentar l’autonomia de l’alumnat en la lectura.
|
| |
Continguts |
El procés lector.
Estratègies de comprensió lectora.
Nivells de comprensió.
Models d’intervenció docent.
Continguts i instruments per a l’avaluació de la comprensió lectora (què i com avaluar-la).
|
| |
Formador/a |
Sandra Martínez
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Planificació d’activitats de lectura amb les orientacions donades al taller.
Propostes per a l’elaboració d’acords de centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació infantil i mestres de cicle inicial.
|
| |
E-mail |
a8930045@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
19/10/2019 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
|
Sessió 3 |
- |
- |
- |
|
Sessió 4 |
- |
- |
- |
|
Sessió 5 |
- |
- |
- |
|
Sessió 6 |
- |
- |
- |
|
Sessió 7 |
dissabte |
20/06/2020 |
1000 |
1100 |
|
| |